Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat dan nu?!?

• tromp

Alle berichtjes die ik hier lees bevatten wel een bepaalde waarheid. Het is al behoorlijk ver gekomen in Nederland. Maar oplossingen lees ik niet… ik weet het ook niet, maar hoe kunnen we weer terug die glijbaan op waar we vanaf gegleden zijn…??? Kan dat wel?!

• het is normaal

Ik zeg al heel lang DE DOOD STRAF moet gewoon terug komen

• Elisabeth

Ik ben bang van niet. Nu heb ik meer dan ooit dat die extreme moslims een enkeltje thuisland moeten krijgen met inlevering van hun Nederlands paspoort!

• Theodorus

Op het moment dat je eenmaal onder aan die glijbaan komt, dat is de tijd die mijn als vader van 3 kinderen zorg baart. Want ons land vergrijst, op het moment dat wij Nederlanders in ons eigen land de ondertoon zullen voeren, En ja je heb goede Marokkanen, Turken etc. Maar voor je het weet zitten wij in een provincie met een muur er omheen.

• tromp

Ben je wel van die #@*% af! ( Nee flauwekul, je hebt gelijk het is shit, ook voor mijn ene kind dat net op de wereld staat… hopelijk kijkt hij over 30 jaar terug op deze tijd als “die achterlijke tijd waarin papa opgroeide” )

• erik

kunnen weer terug, als we maar als een volk achter elkaar gaan staan en echt actie ondernemen. Dus niet zoals die slappe Cohen het constant weer goedpraten.

Met echt iets doen bedoel ik dus zelf tegen die moslim opkomst vechten. Brand af die moskeeen en een ieder die niet doet wat wij hier hebben opgebouwd die rot maar weer op naar zijn eigen land en gaat weer terug naar de middeleeuwen.

Want de hele moslimwereld leeft nog in de middeleeuwen en Pim Fortuyn had gelijk het is een achtelijke cultuur en die moet uitgeroeid worden. En wel nu!