Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Mag dit ook gezegd worden?

• neutraal

Vrijheid van menigsuiting oké. Maar de toon waarop die mening wordt geuit is net zo belangrijk. Iemand die een hele bevolkingsgroep regelmatig afdoet als geitenneukers lokt agressie uit. De moord op van Gogh is voor mij dan ook geen echte verrassing.Ik ben trouwens 100 procent van nederlandse afkomst-lekker belangrijk.

• Theodorus

Dan vergeet je zeker die keren dat een bewuste imam de christenen en homoseksuele medemens vogel vrij verklaarde.( lekker belangrijk ? ) Had een christen of een homo hem dan zomaar mogen vermoorden. Ook dat was uitlokking. Maar wij doen teveel met woorden en te weinig met daden. Maar als een goede christen het betaamd draaien we nu ook maar weer de andere wang toe.

• Theodorus

Dan vergeet je zeker die keren dat een bewuste imam de christenen en homoseksuele medemens vogel vrij verklaarde.( lekker belangrijk ? ) Had een christen of een homo hem dan zomaar mogen vermoorden. Ook dat was uitlokking. Maar wij doen teveel met woorden en te weinig met daden. Maar als een goede christen het betaamd draaien we nu ook maar weer de andere wang toe.

• Elisabeth

Nee de Nederlanders mogen wel voor alles uitgemaakt worden, maar als een Nederlander eens zijn mening laat horen over een andere bevolkingsgroep, wat in mijn ogen de waarheid is, mag niet! Nee, dat is het gedoogbeleid en het allochtonengeknuffel. Ik word er kotsmisselijk van!

• tromp

Theodorus heeft wel gelijk…. alleen wij moeten niet veranderen, wij moeten het goede blijven zien en doen!!! Laten we onszelf niet (laten) verpesten.

Regel het ( op wat voor manier ook ) bij de mensen die niet met iedereen het goede voor hebben!

• Yvonne

Dus als je iets zegt wat tegen het zere been is van een bevolkingsgroep, hebben hun het recht om je maar om te leggen. Ik ben van mening dat niet alles wat word gezegd over “buitenlanders” goed is, maar kan me wel indenken dat er mensen zijn die er echt genoeg van hebben en die dat dan ook zeggen, maar dat is dan nog geen rede voor moord en we leven gewoon veelste dicht op elkaar

• ronald

ben jij gek of zo? neutraal

• ronald

helemaal met elisabeth eens

Allochtonengeknuffel

• ria

je mag natuurlijk je mening geven maar wat Theo deed was mensen tot op het bot beledigen. Niet alleen moslims, ook christenen en joden. Hij ging veel te ver. Ik vind niet dat dit een reden is voor moord maar verbazen doet het mij ook niet.

• Elisabeth

Hij sprak de waarheid, maar sommige kunnen daar niet tegen…. he yedi?