Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Dit

• Waaromdaarom

Het is niet goed te praten wat er is gebeurd vandaag, dat is simpel.

Maar wat wil je nou met dit geouwehoer allemaal.

Het is heel simpel, ik keek in principe niet naar die man want ik vond het gewoon een vies iets, maar dat is een persoonlijke mening. Ook een vies mens heeft recht op leven.

Maar als je nou, en ik heb nooit anders gezien, dag in dag uit, week in week uit, maand in maand uit en jaar in jaar uit mensen beledigd, buitenlands en Nederlands, dan is het spijtig voor je maar dan kom je eens de verkeerde tegen.

Dit heeft allemaal niets met racisme of wat dan ook te maken. Kennelijk vond iemand dat Theo één belediging te veel heeft gemaakt!

• annette

Maar dan vermoord je nog niet iemand!!! Prima dat je het niet met eens was maar echt dan vermoord je toch niet iemand??? dat gaat toch veel te ver?

• DE_GEKSTE

het is toch van de gekke

kijk dat je hem dan een paar klapen geeft oke maar zo laf om hem dood te schieten en steken nee te laf

maar ja dit is nederland en daar mag alles

• yintasy

we laten gewoon veel te veel toe !!!!

• Pierre

Zij passen gewoon hun eigen regels toe, en passen zich niet aan.

• yintasy

ja en daar worden we toch gek van in nederland!!!!

• neutraal

Helemaal mee eens! Zijnde 100 procent nederlandse. Van Gogh lokte agressie uit.

• tromp

Dan had ik vorige week zeker gericht gas moeten geven toen een ‘meneer met marokkaans uiterlijk’ mij bijna aanreed ( terwijl ik stilstond ) en nog nariep dat hij ons Nederlanders wel zou krijgen… dat vond ik eigenlijk ook een opmerking teveel, MAAR ik heb respect voor het leven!!!! Ook voor dat van een achterlijke MAROKKAANSE vent op straat die mij afbekt….

• liduina

laten we met z'n alle zorgen,en dan bedoel ik alle culturen ,mensen van alle rassen en geloven ,dat dit noooit meer gebeurt!

• mirre

en pierre wat bedoel je met “zij”. moslims misschien. weet jij veel waar iemand tot toe word gezegd, NEE, niemand kan dat begrijpen, misschien mensen die worden bespotj, JA, misschien mensen die op de lagere school zijn gepest, JA, weet jij hoe iemand over de grens gaat, NEE, ieder weldenkend mens kan dat niet, maar er lopen mensen rond die niet helemaal sporen in elk ras en dat is een feit.