Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

moord op Theo-Van-Gogh

• suzanne

Zoals gewoonlijk had ik een weekeind van vrijdagmidag tot dinsdagmidag 13.00uur,vanmorgen heerlijk tot 8.30uur uitgeslapen,heb net de TV aangezet en mijn pc opgestart als ik met een half oor hoor op de tv dat er 2 schietpartijen zijn geweest in Amsterdam bijzonderheden waren er nog niet,een half uurtje later hoor ik dat wellicht Theo is neergeschoten langzaam komen er meer details en rond de klok van 11.00uur word bevestigd dat Theo-Van-Gogh is vermoord, pas dan begint het tot mij door te dringen dat wat gebeurt is hele grote gevolgen kan/zal hebben voor mijn land ,immers wat ik en velen al heel lang zien gebeuren zal nu pas tot iedereen gan doordringen ,namelijk dat ons land aan het afglijden is naar iets wat wij eigenlijk niet willen maar wat helaas niet meer te stoppen is namelijk ieder voor zich en ikke ikke en de rest kan stikke ,Niemand ben ik bang zal kunnen stoppen wat er in ons land gaande is,alleen al de afgelopen 3 weken is het 3 keer gebeurt dat een man zijn vrouw en kinderen heeft vermoord omdat zij niet konden accepteren dat hun vrouw wilde scheiden,ik voel boosheid omtrent dat heel politiek rechts over buitenlanders heen valt als er een eerwraak heeft plaatsgevonden over de moorden van de afgelopen 3 weken zoals ik hierboven vermeld hoor je ze niet nee daar kunnen ze niet mee scoren.

Heb ik de oplossing? NEE en ik ben bang dat niemand de oplossing heeft ons land is al zo ver doorgeschoten dat er geen weg meer terug is en eigenlijk gebeurt dus datgene wat in Amerika en in heel Europa al gebeurt DE WAANZIN SLAAT TOE.

• Ingvi

De waanzin sloeg reeds lang geleden toe. Men stond er bij en keek er naar. En zolang men niet in eigen borst getroffen werd, vond men het prima.