Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ayaan Hirsi Ali

  • Ajaan

    Wat zou Theo van al het gedoe rond Ayaan Hirsi Ali hebben gevonden?

    Hij zou er vast een uitgesproken mening over hebben gehad.

  • Malcolm.

    Zou kunnen,lekker belangrijk.Wat wel belangrijk is is dat ze haar nationaliteit nu toch mag houden,Ayaan heeft en betekent veel voor Nederland en doet goed werk !

  • lian

    Het was gewoon een mislukte stunt van Verdonk

  • jolanda

    Ayaan heeft Theo de dood ingejaagd met haar provocatie.Zij wist precies waar ze mee bezig was.Omdat zij uit zo'n gestoorde familie komt denkt ze dat alle moslims zo zijn als waar zij vandaan komt.Theo was te goeder trouw en geloofde elk woord wat zij zei en dacht echt dat hij goed bezig was;alles beruste echter op leugens van Ayaan's kant.Nu ziet zij haar kans schoon,gaat naar Amerika en geeft Nederland nog een paar schoppen na(lees berichten in de media).Ze heeft nooit om Nederland gegeven,heeft alles gedaan om haar eigen kruistocht te kunnen voeren op kosten van de belastingbetaler.

  • Malcolm.

    Ja,…….en ?? :D

  • jolanda

    Wat voor goeds heeft ze volgens jou dan gedaan voor Nederland?

  • jolanda

    Wat een dooie website is dit,ik kan nog beter een discussie met mijn konijn gaan houden!

  • lian

    hahaha heb je gelijk in hoor de afgelopen maanden is het hier behoorlijk uitgestorven.

    groet Lian

  • Jan-Dirk Groffza

    Ze heeft wel gelogen over haar afkomst

  • Nijntje

    Hoi,

    ik ben Nijntje zullen we even?

    Wippen!