Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Open/dicht.

  • Malcolm

    Is deze tent nou nog open ?

    Ik hoop dat de AIVD er maar veel informatie uit mag toveren,met alle IP adressen er bij.

    Een goed voornemen voor 2006.

    Sluiten,dit prikbord !

  • lian

    beetje frustie Malcolm, kom op zeg dacht dat jij ook voor vrijheid van meninguiting was en ook probeerde wat verstand in sommigen te pompen. Dat valt me vies van je tegen

  • cavia

    Ik denk dat je net zo goed verstand in een beerput kunt proberen te pompen. Jammer, ik waardeer je bijdrage. Maar een podium blijven bieden aan een paar ultra rechtse haatkikkers, lijkt me ook niet alles. Even goed een goed nieuw jaar..:):):)

    cavia

    :+

  • jannie

    Beste Malcolm……Dat veel mensen jouw mening niet delen, wil dan niet gelijk zeggen dat dit prikbord maar moet sluiten.Een ieder mag zijn mening geven, hoe die ook is.Een ieder die zijn eigen mening heeft vindt van zichzelf dat hij of zij gelijk heeft, dat is nou eenmaal zo.Daar heb je ook discussies voor, toch? Jij komt nu over als een klein kind die zijn zin niet krijgt, zielig, erg zielig.In dit land worden zelfs gevaarlijke moslimextremisten vrijgelaten, dus uhhhhhhhhh, ze zullen echt geen moeite doen om hier een kijkje te nemen, hoor. Slaap jij maar lekker verder…………………….

  • j.w.

    Gelukkig dat ik links ben zeg, heb ik niets te vrezen voor de AIVD Malcolm

  • lian

    ook een gelukkig en vooral gezond 2006 gewenst aan iedereen op dit prikbord.

  • MALCOLM - X

    Dit wens ik absoluut niet iedereen hier toe.

  • jannie

    Ook van mij een gezond en discussievol 2006 toegewenst, en laten we vooral discussies niet uit de weg gaan, wees trots op je eigen mening, wees trots dat je die mag hebben, groetjes aan iedereen van jannie