Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Teuntje

  • JR--Ewing

    Goed zo JW. Het is gelukt. Zijne achterlijkheid prins Teun van Kneuzenland, is UITGELULD! Bravo!!!!

  • j.w.

    Hij komt nu niet verder dan het kopieeren en plakken van werk van een ander. Heet dat niet plagiaat?

  • Teun

    je denk toch niet dat ik voor dit mallotenprikbordje zelf de moeite ga nemen een eigen verhaal in te typen, geef mij maar plagiaat.

  • Teun

    wat zielig jr en dat op kerstavond ben je soms verstoten door je familie, normale mensen zitten met hun bloedverwantjes gezellig aan de wijn.

  • j.w.

    Nee,

    Jij dan op 1e kerstdag! hahahahahahahaha

    O, je bent echt een hopeloos gevalletje. Te dom om zelf een goed verhaal te schrijven. Eerst Michiel Smit afzeiken, en daarna gebruikmaken van een colum van zijn site? hahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahaha

    LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSERRRRRRRRRRRRRRR!

  • j.w.

    Teuntje wat ben je ook sukkel. Ik neem aan dat jij jezelf een “normaal” mens noemt? Dus jij zit op kerstavond met je familie aan de wijn! Want tja je vind het zo zielig om dat J.R. op kerstavond op dit prikbord zit. Eerder schreef je nog dit:

    Teuntje schreef:

    Er komen weer 2 kutdagen met familie en alleen maar omdat die loser van een Jezus zich aan het kruis heeft laten nagelen, wat een mietje zeg. En daarom moeten wij onschuldigen 2 dagen lijden. Ze hadden hem voor zijn geboorte moeten aborteren die linkmiechel. Je wordt gewoon gedwongen om er aan mee te doen j.w. en lian zullen zondagnacht ook wel in de kerk zitten met tranen in hun ogen hypocriet te doen. En denken dat dat genoeg is om zich weer een heel jaar te misdragen.

    Je spreek jezelf weer helemaal tegen Teuntje.

  • karel

    dat geeft maar weer eens aan dat teun onder verschillende namen hier zit te schrijven om de boel op te fokken, en niet meer weet wie hij is en wat hij had geschreven…………………………….