Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Sadam Hussein

  • karel

    walg walg, het idee alleen al dat jij mijn broer zou zijn, doe me een lol zeg……………………………………. echt sekte praat van jou, mag ik ff kotsen………………………………..

  • lian

    helaas voor jou nee mijn man heeft een universitaire opleiding genoten en heeft ook een baan op dat niveau. hij doet het dus heel wat beter dan de meesten op deze site.

  • lian

    teun heeft ook geen kinderen

  • lian

    snips, uit eigen ervaring moet ik aan je kenbaar maken dat je dat soort gevoelens alleen maar hebt als het je eigen vlees en bloed betreft. Ik heb ooit met pedo's gewerkt die gedetineerd waren, dat kom ik niet meer toen ik zelf kinderen kreeg. Je ziet alles in een ander daglicht. De doodstraf voor dat soort mensen? Ja ik denk het wel, het is een ongeneeslijke ziekte, om de maatshappij de kosten van een levenslange opsluiting te besparen is dat wel zo humaan. Knap als jij niet zo inelkaar steekt en dat je alles kan relativeren vanuit het standpunt van liefde. Helaas misschien voor jou is de wereld niet meer lief te noemen. Voor jezelf opkomen, grenzen vasstellen, fatsoensnormen, opvoeden, armoede bestrijding, daar heeft de wereld meer aan op dit moment dan alleen de boodschap van pure liefde.

  • Teun

    ja die gasten hebben allemaal gestudeerd op het volblaffen van blanke vrouwen die hun mee willen nemen naar het paradijs Nederland.

  • j.w.

    Dat kan ook niet, want Teun is een fictief persoon!

  • lian

    yeh, right ! Jij bent echt de grootste idioot die er rond loopt, zeker zelf nooit aan de vrouw kunnen komen Teuntje !