Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

teunjte en ad denken dat J.R. en J.W. Links zijn, wie is het met hun eenst?

  • j.w.

    Tjesus Joop,

    Dat is van meer dan een maand geleden man. Soms doet Lian ook wel is uitspraken die niet per definitie Links zijn hoor. Maar ik vind je wel heel erg kinderachtig om uitspraken van een maand geleden erbij te halen. Oh wat ben je een dom jongetje. Gewoon lachwekkend.

  • J.R Ewing

    Correctie: Ik ben extreem rechts en daar ben ik trots op. Let wel, volgens de Nederlandse maatstaven ben ik extreem rechts. Wanneer je in dit land trots bent op je huidskleur ben je namelijk een racist. Vanzelfsprekend geldt dit alleen voor blanken die trots zijn op hun huidskleur. Een Antilliaan die ‘Black is beautifull’ roept, daar is volgens de linkse kerk niets mis mee. Deze loosers zouden zich met het oog op de slavernij, bepaalde rechten hebben verworven. Allemaal oeverloos gelul. Nogmaals, ik ben trots op mijn Nederlandsche nationaliteit en mijn blanke huidskleur omdat ik zeker van mening ben dat je als blanke tot het superieure ras behoort.

  • joop

    hoezo ben je in een maand tijd van extreem-links rechts geworden.

  • joop

    sterker nog bush heeft niet alleen goed voor met alle amerikanen maar alleen met het domme deel van de amerikanen namelijk de republikeinen.

  • JR-Ewing

    Theo van Gogh was ook een Republikein.