Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

paddestoelen voor Iran

  • j.w.

    Die president van Iran is echt zwaar gestoord. De genocide op de Joden een mythe noemen.

    Ik hoop dat George Bush en Ariel Sharon Iran binnenkort trakteert op een paar paddestoelen.

  • karel

    wat heb je aan dat soort landen als iran? veroorzaken alleen maar ellende, gelijk platgooien die handel, valt toch niet meer te redden…………………….

  • lian

    en nou ben je precies net zo erg als een moslimextremist ! dom, dom, dom

  • j.w.

    Tja,

    Mensen die gaan lopen roepen dat je een bepaald volk moet uitroeien, verdienen het niet om te leven. Preventief ruimen die hap. Paddestoelen voor Iran. En het gat dat daar ontstaat, daar schuiven we Irak in. Zijn we daar ook vanaf en kunnen de Amerikanen en britten terug naar huis.

  • Teun

    Ik vind het wel een fijne vent jw zegt hij tenminste nog eens iets jij wil allemaal Balkendes op het toneel. Ga er maar vanuit dat die paddestoelen een hele andere kant uit zullen gaan en ik vind het prima. Laat ze elkaar maar afmaken leuk leuk leuk. Omdat jouw kameraden van de pvda een of andere pakistaan binnen gehaald hebben die ze geleerd hebben uranium te verrijken heeft iedereen daar kernwapens. Met dank aan het kikkerlandje!!!!!!

    hahahahahaha!

  • j.w.

    Het Teuntje ouwe Sp-er die je er bent!

  • J.R Ewing

    Voordat je dit land platgooit moet je eerst al het linkse schorem, zoals b.v. Lian, die kant op sturen. Zijn we daar ook meteen van verlost.

  • SNIPS

    Weer voor massamoord, is het aanzetten tot massamoord niet strafbaar? Misschiem moeten we je eens aangeven bij je grote vriend de politie?

  • j.w.

    Je geeft maar een eind aan Snips.