Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

rellen australie

  • Teun

    oke dan, zoals ik al diverse keren aangekondigd heb, moslims in een beschaafd land dat kan niet goed gaan. Na Frankrijk is Australie aan de beurt, en natuurlijk gaat het hier ook weer over moslims die een strandwacht in elkaar beuken, grote klasse dat de normale bevolking hier iets aan doet. Daar ontbreekt het helaas in dit polderlandje aan, wij laten marokanen de boel verzieken en zijn te laf om er iets aan te doen. De kaaskop laat zich wegjagen uit zijn buurt in plaats van er op los te slaan en effe te laten zien dat dit niet gepikt mag worden. Daarom zijn de marokkanen de baas en dankzij links ( en daarmee bedoel ik ook deze regering, dit even om alle debieletjes voor te zijn die gaan roepen dat Balkenende en vrienden rechts zijn) dat elke reactie tegen deze mafkezen als rascisme bestempeld zal dit ook zo blijven en zelfs nog extremer worden. Daarom moet het van de burger komen, Australie is een goed voorbeeld en een goed voorbeeld doet volgen.

  • lian

    en helaas zijn er ook weer vele nederlandse crimenel hangjongeren die het in de buurt onmogelijk maken met hun gedael in drugs en het lastigvallen van voorbij gangers

  • SNIPS

    Nee, die Aussie-rednecks zijn lekker.

  • Teun

    dit is nou weer precies van dat slappe gelul, ik zal je een ander voorbeeld geven.

    volgens politie rotterdam word meer 90 procent van de straat roven gepleegd door allochtonen. dus minder dan 10 procent door autochtonen. wat zal jij dan gillen beste lian: kijk ook autochtonen plegen straatroven we mogen niet alle marokanen en antilianen over een kam scheren!!!!

    FOUT dame, het probleem is namelijk dat een gigantisch percentage van een bepaalde bevolkingsgroep, de marokanen dus zich misdraagt en allang opgesloten zoniet teruggestuurd moeten zijn (ze hebben toch allemaal een marokaans paspoort). dat er een paar hangjongeren zich misdragen dat geloof ik allemaal wel maar dat is het probleem niet. Als je dat percentueel bekijkt gaat dit om een hele kleine groep. Dus kom niet steeds met dit soort belachelijke vergelijkingen daar hebben we den haag al voor.

  • lian

    precies, bovendien is het ook een klein gedeelte van de buitenlandse jongeren.

  • SNIPS

    Het zijn mensen die niet helemaal lekker bij hun hoofd zijn (beide partijen), ik stel voor om ze samen te brengen in een voetbalstadion en elkaar dan maar lekker doodslaan - is het probleem zomaar opgelost :D

    SNIPS

  • Marina

    Teun, je hebt helemaal gelijk.

  • Holy Shit

    Maar dan is het het EIGEN volk.Dat dat smerig volk maar HUN EIGEN land gaat vervuilen met hun aanwezigheid.lian schreef:

    >

    > en helaas zijn er ook weer vele nederlandse crimenel

    > hangjongeren die het in de buurt onmogelijk maken met hun

    > gedael in drugs en het lastigvallen van voorbij gangers