Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Moord op Pim Fortuyn duidelijk PvdA-complot

  • Marina

    Er vallen steeds meer stukjes op z'n plaats…De informatie ligt op straat. Een RID medewerker heeft willens en wetens, (waarschijnlijk gewetenswroeging of klokkenluidersdrang ) de buitenwereld willen inlichten omtrent de moord op Pim Fortuyn. Klaas de Vries, verantwoordelijk ten tijde van de moord, lijkbleek bij de poppenkast-persconferentie die avond, heeft daarna een imago-verandering ondergaan……Hoe verdacht! Hij had vast geen nieuw liefje, al weet je het nooit met die macht-erotiseerd-@!#$ PvdA-ers, het was dus puur die doofpot weer. Ze hebben de democratie de das omgedaan. Hebben ze Moh B. soms ook opgefokt dmv infiltranten? De film was bijna af…..Ik draai door; in ieder geval weer een bevestiging van de doodzieke staat van ons land. Ik wil Pim en ik wil hem nu. Postuum President Wilhelmus!

  • lian

    er stond overduidelijk in dat de heer Fortuymn sex had met minderjarige jongens. En dat had onze presindent moeten worden. Laat me niet lachen

  • Teun

    Het verbaast me niets Lian dat jij als fanatiek communiste, door afkomst bepaald, het eens bent met dit soort praktijken. Maar ik hoop dat het hele zootje eens goed aangepakt gaat worden en dat dit een flinke rel wordt. Zo'n AIVD die elke keer weer terreurverdachten kwijt zijn, terwijl die gewoon thuis voor de buis zitten, gaat zich effe storten in het sexleven van de nieuwe premier. Alsof ze niks belangrijkers te doen hebben. Deze kutorganisatie van amateurs had gewoon als doel pimmetje zwart te maken. Terwijl ze in die verloren tijd radicale moslims hadden moeten omleggen.

  • SNIPS

    Het niveau hier was al niet hoog, maar het daalt nu wel heel erg met grote vaart.

    Links en rechts is onzin, grote onzin, maar zolang jullie sukkels er in blijven geloven komen jullie er nooit en te nimmer achter wie werkelijk Pim heeft vermoord. Stelletje blinde sukkels.

    SNIPS

  • Ineke

    Ja hoor Fortuyn was pedo maar de PvdA heeft het gedaan. Typisch slap en achterlijk LPF gelu l. Stelletje imbecielen. Ze hadden die etter ze ballen eraf moeten halen.

  • Adje

    haaaahaha wat ben jij een druiloortje zeg. Je hoeft geen einstein te zijn om te weten dat Pim vermoord is door een kogel van links. En laat ik je uit de droom helpen het was niet alleen een zieke milieufreak die hierachter zit. Je moet wel een hele dikke betonplaat voor je kop hebben om dat niet te begrijpen.

    :+ zo naief die Snips

  • SNIPS

    Dit is dus preies mijn punt… jij bent dus dom. Volkert was een bekende van de AIVD, tel uit je winst.

    SNIPS

  • Adje

    Tuurlijk simpele domme snipsje, waar het om gaat is dat de AIVD jarenlang (en nog ?) aangestuurd word door links maar dat jouw lage IQ kan dat niet bevatten.

  • Shaster

    Dat de aivd een incompetente, zieke, zielige organisatie is dat is wel duidelijk. Deze organisatie opheffen en daarna eens uitzoeken aan wie er onder paars allemaal aandacht is besteed. Een aantal mensen waaronder de broer van Fortuyn hebben al een aantal dossiers ingezien. En iedereen van Leefbaar Rotterdam is op de voet gevolgd. En je maakt mij niet wijs dat dit alleen maar een kwestie is van kijken of iemand chantabel is. Het werd de PVDA te heet onder de voeten en deze debielen hebben geprobeerd alles uit de kast te halen de lpf/leefbaar rotterdam in een bepaalde hoek te zetten, duidelijk.

  • SNIPS

    Als je echt denkt dat er een politieke partij achter zit, dan mis je het punt. IT'S A SMOKESCREEN!

    SNIPS