Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

TBS-instellingen

  • j.w.

    En het is weer is raak, er is weer een gevangene uit een TBS-kliniek ontsnapt. Het is toch niet te geloven. Wanneer wordt het nu is tijd dat we alles hier in dit land is wat strenger gaan aanpakken?

  • Teun

    Je slaat de plank weer volledig mis zielig jw-tje het gaat niet om het feit dat er idioten uit een tbs-kliniek ontsnappen (hoe ben jij daar trouwes weggekomen ?) maar dat er uberhaupt tbs-klinieken bestaan. Dit soort mafkezen moet je gewoon van 10 hoog naar beneden flikkeren. Allemaal geldverspilling echt weer van dat rooie geleuter. Jij bent zeker ook zo'n watje die vind dat dit soort gasten een 2e kans moeten hebben. Gewoon afmaken die hap en liefst zo pijnlijk mogelijk.

  • j.w.

    hahahahahahahahahahhaahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahahahhaahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahhhahahahahahahahahahhaahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahahahhaahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahahahhaahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahahahhaahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahha

  • j.w.

    Zo zeg dat was even lachen Teun, Toon en August.

    Waar baseer jij op dat ik de plank mis sla dan? Volgens mij schreef ik dat we het hier in dit land maar is wat harder moesten aanpakken. Ik schreef bijv. niet dat er meer TBS-klinieken bij moesten komen, dat bepaalde mensen een 2e kans moeten hebben, dat ik voor TBS-klinieken ben.

    Teuntje, ik denk dat jij is wat beter moet gaan lezen. En als je dat onder de knie hebt kun je het verschil tussen rechste politiek en linkse politiek gaan leren.

  • kees

    inderdaad, teun, en dan beginnen met jou, kluns

  • Adje

    Helemaal mee eens zachte eireren als jw en kees die maken dit land kapot met hun gezwam oog om oog tand om tand het enige verstandige principe van de moslims. Dit soort labiele mensen denken ze dat het een straf is criminelen naar een hotelkamer met tv, playstation en dvd-speler te sturen.

    PS Waarom van een flat afgooien dan moet er weer schoongemaakt worden, ik ga persoonlijk voor een bad met zoutzuur. Eerst even testen met jw en kees.

  • j.w.

    Heeeee Adje,

    Zwakbegaafde, Ik nodig je hierbij uit om aan te tonen dat ik beweer dat het een straf is om criminelen naar een zoals jij dat noemt een hotelkamer met tv, dvd en paystation te sturen. Kan me namelijk niet herinneren dat ik dat gezegd heb.

    Nogmaals ik nodig je hierbij uit om het tegendeel aan te tone. Ik wed dat je het niet gaat lukken.

  • j.w.

    Ik kan je trouwens uit ervaring vertellen dat op cel geen DVD is een geen playstation.

    En NEE, ik heb niet in de bak gezeten!!!!!! (ik hoor Teun, Toon en August en ook Adje als schreeuwen: Heb je in de bak gezeten dan???)

  • Teun

    Verbaast me niks meestal als je uit zo'n mafkeze-kliniekje komt krijg je een kneuze-baantje als de koppelingswet toepassen.

    IK HEB HET ALTIJD AL GEWETEN ! hihihihihi hohohohoho

  • j.w.

    Ik geloof echt dat jij stront in je ogen hebt Teun, Toon en August!

    Teuntje vraag nou is aan Ome Willem of aan 1 van de geitebreiers wat het verschil tussen linkse en rechtst politiek is! Zeg maar tegen die papjesgeitebreier dat ie binnenkort het land wordt uitgezet. Terug naar dat oerwoud waar ie ooit vandaan gekomen is. hahahahahah