Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

democratie

  • kees

    wat is eigenlijk nog democratie?ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat er nog maar weinig van terug te vinden is. wij mochten ons gelukkig prijzen in een land met vrijheid van meningsuiting, konden ons praktisch niet indenken hoe het in een ander land was, bv. iran, irak, en noem maar op.langzaam bekruipt mij het gevoel dat hier ook nog maar weinig gezegd mag worden.als je maar links genoeg bent dan mag en kan alles maar in dit land, en dan bedoel ik dus ook die bewuste posters.links mag dus wel discrimineren over rita verdonk, met posters over de gruwelijkheden van 40-45.ik kan mij herinneren dat pim fortuyn ook vergeleken werd met een oorlogs misdadiger. en waarom? omdat sommige politici eindelijk eens realistisch zijn? eindelijk eens iets betekenen voor het land?en dan zo gedemoniseerd worden dat ze afgeslacht worden? ik begrijp dat niet, echt niet. ze vergeten dat dit meer haat kweekt, haat tegenover rechts, en dan hoef je echt niet extreem rechts te zijn.ik vind het trouwens een schande tegenover de ouderen die die oorlog hebben meegemaakt, dat ze nu geconfronteerd worden met dat soort onzinnige posters over rita, er is totaal geen overeenkomst,juist door dit soort gestoorde acties gaat dit land naar de knoppen, en zullen twijfelaars straks massaal rechts stemmen.

  • j.w.

    Helemaal mee eens!

  • Teun

    Haha die kees, domme kees. Pim F. was niet rechts omdat hij een kale kop heeft wil dat nog niet zeggen dat hij rechts is hoor, naieve keesje. Rechts staat trouwens in de min in de polls, vanaf 2007 hebben we weer een linkse regering. Dankzij hippies als jij.

  • kees

    je moet ook goed lezen, ei, heb ik al eerder gezegd, maar schijnbaar lukt dat je niet.ik had het over de vergelijking met rita verdonk, dat ze allebei vergeleken werden met de gruwelijkheden van 40-45.tjonge jonge wat ben jij dom, zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Teun

    haha halve-zachte nozem, nu begin je weer over 40-45 hoe vaak moet ik het je nog uitleggen de oorlog is voorbij. Jouw slappe rita moet eens kappen met verblijfsvergunningen uit te delen. Een slappe tuthola is het waar Nederland niet beter van word. Maar ja zo'n linkse bitch vind jij natuurlijk geweldig.

    BADMUTS !

  • kees

    whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, jij bent echt dom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! je probeert hier gewoon de boel op te naaien. leer eerst eens het verschil tussen links en rechts en oordeel dan, kneus.

  • lian

    geef het maar op kees, teun heeft geen oren, maar wbt de posters, ik heb even op die site gekeken van nieuw rechts (zeer enge partij trouwens) en ik moet zeggen dat ik die posters nog al schokkend vind. Deze hebben echt de boodschap auslanders raus dat gaat me wat te ver. Die poster van Rita o is op de pesroon erg beledigend maar er worden wel haar eigen woorden gebruikt, die ze desteeds beweerde nietgezegd te hebben. Je kan je twijfels hebben bij het feit dat deze poster getollereerd wordt, maar die posters van NR gaan nog veel verder.

  • kees

    ik vind dat geen enkele poster met een discriminerend tintje gepubliceerd mag worden, geld zowel voor links als rechts.

  • Teun

    Slapjanus !

  • Teun

    Nou en rooie sien, we hebben hier vrijheid van meningsuiting, dus niet meteen als je je gekwetst voelt beginnen te jammeren dat iets niet mag. Anders ga je maar terug naar china, want daar mag veeeeeeeeeeel meer.