Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bewustwording of niet bewustwording?

  • Dokter X

    de moord van theo van gogh.

    Niemand is verkeerd geweest in deze situatie maar meschien onbewust van hun daden.

    Ik geloof, dat de moord was omdat in deze situatie deze man die geen keuze had

    en omdat deze mens zo religiuez is en gelovig is in de vrijheid en vrede tussen de westen

    en de oosten de cristen en islam of de vrede tussen de religies en verschill tussen mensheid

    had deze man geen keuze en voelde zich heel aangesproken en voelde dat TVG in zijn beroemdheid

    en invloed door de media zijn geloof en zijn gemeenschap in gevaar door afwijzing en discriminatie van

    de expressie door woorden van TVG.

    En hij had geen keuze en werd bevell dit te doen om zijn sammen leving te beschermmen tegen

    bevorderring van verschill en discriminatie.

    Deze denk ik dat is de antwoord op elke vraag in deze situatie en anders kon deze machteloos

    man niet doen en door deze actie dit te doen stoppen.

    Het is zo dat hij in een westerse mentaliteit leeft maar hij wou maar vrede en niet bevorderring van discriminatie en

    haat in het land.

    Daardoor moet men leren dat wij mensen gelijk wezens zijn en dat we met liefde en respect met elkaar moeten

    sammenleven en bewust worden dat er maar een realiteit bestaat maar in verschillende manier bekeken.

    Iedereen will een leven hebben zonder haat werk en zonder vezrschill door het materieel leven maar begrip van mens tot mens.

    Een realiteit bestaat van een afkomst is alles van een bron zo zijn wij en alles en alles doorheen het universum maar een realiteit

    en een god van weisheid in oneindige vorm van bestaan en gedachten.

    Zoek de licht wat ons de leven mogelijk maak de zon die zonder deze leven we nooit zonder dat bestaat meschien geen leven

    en de realiteit is dat wij door zon leven wij mogelijk in deze vorm van mens en wereld.

    Waneer deze zon niet meer bestaat alles is bevroren en dan bestaat de mensheid niet meer.

    De maker van de zon en de zonnen is oneindig inteligentie die het universum heeft gebouwd en gemaakt.

    De zon in sammen werking met de natuur zijn wij bestaan en mogen leven in deze vorm die de mens is.

    Welk ander dier draag kleding gemaakt zoals die van jouw? Spreken alle katten, katten taal?

    Uitzonderingen die wij moeten begrijpen ,waarderen en respecteren.

    Het universeel wet actie is reactie en op alle actie is een reactie en door deze ging het mis en fatal.

    Denk aan een licht en een mens afspraak en zo door een wereld systeem die flexible en tolerant is kunnen wij het beter doen werken.

    Maar het blijft nooit perfect omdat in ons zit de dier die in elke dier zit en zelfs dieren die vechten tussen elkaar en dit weten wij.

  • kees

    het enige wat ik hier aan toe wil voegen is dat m b zich wel degelijk bewust was van zijn daden. het beest in hem? vraag mij uberhoupt af of hij ooit mens is geweest. je doet zulke dingen niet om zgn. je geloof te verdedigen. de echte moslims schamen zich voor zijn gedrag, en er is geen enkele reden te bedenken om dit goed te keuren, niet vanuit de moslim wereld, niet van uit het christendom, en noem maar op.

  • Dokter X (anoniem door angst)

    Volgens mij is ook de mens ontstaan bij de meest toegepaste klimaat de oorsprong van leven was ontstaan vermoed ik heel dicht bij de klimaat waar de mens en natuur het best kan leven en vanuit daar is door de wereld versprijd volgens de straaling van de hitte op de aard oppervlekte en zo kwam alles een plek gekregen en een eigen vorm en dat zou mooi zijn denk ik.

    Maar speitig dat ik MAJ denk dat het zo een zonde is maar zo is het wel een wereld vol meening verschill voor het doel van bevordering en ontwikkeling zo als de will van god voor goedwill.

    Er bestaat nu in deze tijd vermoed ik ,geen plek meer voor strijders of helden maar hier vanuit hier moeten wij leren van vanaf gisteren van onze zondes en vergissingen.

    Soms zijn er verkeerde leiders aan de macht die wij hebben voor gekozen niks kan perfect gaan en soms is de mens egoist en gierrig en zo ontstaan politiek verschill en politieke oorlog en door een sammen begrip doorheen de leiders naar mens kan het verbeterd worden en nu is de tijd om aan dit te werken en werk van maken :De verbetering.

  • kees

    pfffffffffffffffffffffffffff, beetje moeilijk geformuleerd van je, he?????????????????????

  • Dokter X

    kees met alle respect voor uw reactie,

    Maar in dit gevaal deze man dacht dat het well zou zo moeten gaan en hij besloot het zo te doen en alle actie hebben een reactie en in dit geval ging het zo vermoed ik of dan wat anders kon het zijn.Niemand will niemand iets doen en voor dit gevall voelde deze man zich aangesproken en nam zijn actie. En de wet van de mens heeft hem aangehouden omdat het niet de correct manier is om zaken op te lossen.

    Het is moeilijk idd want iedereen heeft zijn eigen meening en iedereen is vrij om te kiezen wat ze denken en doen.

    Het was geen bewuste keuzes van bijde partij denk ik het is niet goed om mensen te intimideren in van geen bijde manieren en hier tussen is er iets gebeurd.Hier tussen is er een meeningsverschill gebeurd en door deze vindt ik dat mens moet bewust worde door hun acties en gedachten.

    Ik kan u nooit intimideren ik kan u nooit aanklachen voor iets die u nooit heeft gedaan en deze is ook de manier niet.

    De eenigste manier is sammen een begrip te creeren anders blijven deze dingen herhaalen.

    In Amerika waar ik heb gestudeerd zeg het geschiedennis:Who never knows the hystory will relive it.

    Ik ben Katholiek en wij moeten eerlijk zijn er was een verkeerd woord gezegd en een slechte actie genomen en de resultaat was fatal.

    In alle vormen wordt dit beschreven zelfs in de natuurkunde en wiskunde ,Kees het is een speitig gevaal die hier is gebeurd aantal jaren geleden ,Kees ik verdedig geen van bijde partij door geen een manier maar de lessen die wij moeten leren en bewust worden en streven naar een beter toekomst.

    De moord idd was even schokkend zoals de 11 of september in New York.

    Maar het is sammen leving en begrip in dit land dat gaat het over want we leven samen in een multy-cultural Land en begrijp dit niet verkeerd maar niemand will niemand kwaad doen.En dier zij ik dat de mens is omdat dit heb ik geleerd op de

    school en dat wij bewuste dieren zijn wij nu.

    Lees de biologie boek en vergelijk onze cellen en dan zie je dat wij ook dieren zijn maar met een verschill in DNA. Als wij god waren…… oei oei oei denk je dat het zo moet zijn? Denk u dat iets hier niet klopt ik denk van niet.

    Respect ,rechtvaardigheid en liefde stuur ik jouw.

  • Dokter X

    Ik respecteer alle geloof zelf de donkere geloof of terwell de satanisme, allemaal zijn voor mij acceptable want alles heeft zijn meening en als wij deze verschillen niet kennen hoe on earth kunnen wij begrijpen wat de anderen willen zeggen maar de wet op aarde moet kunnen sammen keuren wat acceptable is en niet acceptable is in de mens.

    Ik respecteer iedereen die mogen denken en zeggen dat ik een aap kan zijn.

    Ik denk dat iedereen goed is maar soms verkeerd geprogrameerd kunnen zijn.

    Ik denk dat gierrigheid en het laatste woord wil is een probleem tussen de mens.

    Elke meening kan een andere deuren doen openen voor het ontwikkelen en vooruitgang van de mens dwz bevordering in alle opzicht voor de goedheid van de aarde.

    Ik geloof dat iedereen naar de zon moet kijken en de maan moet danken

    dat wij de dag en nacht mogen meemaken.

    En van de mooie van de leven mogen begrijpen en agressie doorschaffen en zo zult u zien een progression in alle opzicht en nieuwe bloei op aarde and de progressie die de aarde ons vraag want ons planeet is levend.

    Ik geloof dat wij mogen ons meeningen bij dragen en respecteren voor nieuwe deuren voor de nieuwe tijd en ik denk dat wij kunnen met elkaar het puzzel afmaaken zodat wij niet meer de elendes moeten mee maken en geen verdriet meer moeten creeren want wij creeeren ons eigen levens ,na!

    uiteindelijk de correcte leven is small en hard maar aan het eidne is het mooi.

    denk eens goed na!

    uiteindelijk Liefde is god en (liefde en begrip) is de echte held

    veel liefde stuur ik naar u die dit leest.

    MAJ

  • Dokter X

    Sorrie Kees maar Ik hou van denken en schrijven en alles vlieg gewoon op het moment binnen.

    :)

    Ik snap het wel maar ik heb in het Engels getudeerd :) Sorry

    meschien kan je het begrijpen na een paar keer lezen. :)

  • j.w.

    Heb jij wel is van interpunctie gehoord Dokter X? zo ja maak er dan gebruik van want je verhaarl is zowat niet te volgen. Zo nee, neem je schoolboeken nog is door.

    Maar wat ik van je verhaal begreep is dat Mohamed B geen keuze had? Ik heb veel domme stukken gelezen hier, maar jij slaat werkelijk alles. Iedereen heeft een keuze dus ook Mohamed B.

  • malcolm

    U heeft ook een keuze,de keuze om de haat uit uw hoofd te zetten.

  • j.w.

    Ik ga mijn haat tegen mensen als Mohamed B zeker niet uit mijn hoofd zetten.