Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

het vrije woord en de bijbel

  • mark

    hallo best mensen, broers, en vrienden.

    In de eerste plaats: moslims ik houd van jullie, we zijn broeders. Moslim-beledigers, ik houd ook van jullie we zijn allemaal mensen van vlees en bloed.

    En homo's, ik houd van jullie, Liefhebbers van Jantje Smit..ik houd van jullie. .Mevrouw Ayaan, ik houd van je en je mag best bij mij onderduiken, ik ben 1 en al respect, maar dat terzijde.

    Oproep tot geweld kan niet, maar beledigen moet kunnen. Dus dat homo's varkens zijn, mag je best zeggen,maar met de oproep homo's van een flat afgooien overschrijdt je een grens. Dus je mag zeggen dat moslims varkens of geitenneukers zijn , zolang je maar niet oproept tot geweld tegen moslims. Theo heeft nooit gezegd dat je moslims van een flat moet gooien. Overigens lees ik de de nieuwe vertaling van de Bijbel momenteel. Boordevol oproepen tot geweld. De vrijheids van meningsuiting wordt overschreden. Ik ben diep gekwetst.

    Beste God, uw mening geven mag, maar niet kwetsen he!

  • Arie

    Willen jullie deze petitie ondertekenen?

    (Ongeacht of je nu wel of niet achter Geert Wilders staat en in welke gradatie.)

    En de link doorgeven aan anderen die mogelijk ook willen ondertekenen?

    Of zet de link op jullie internetsite.

    http://petities.nl/petitie/geen-vervolging-geert-wilders