Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Een nieuw slachtoffer van het Moslim gevaar

  • slowhand

    Theo,

    Vermoord door een marokkaan.

    Nee hoor het was maar een eenling

    Overlast door marokkanen in de buurt

    Nee hoor het zijn maar eenlingen

    Mijn dochters kunnen niet meer naar de disco zonder lastig te worden gevallen door marokkanen

    Nee hoor het zijn maar eenlingen

    Marokkanen terroriseren een zwembad in Amsterdam

    Nee hoor het zijn maar eenlingen

    Marokkanen opgepakt ivm terroristische dreiging

    Nee hoor het zijn maar eenlingen.

    Groen Links: Nee hoor het was een Nederlands marokkaan een eenling

    HOU TOCH OP !!!!!!

    Regering doe nu eindelijk iets tegen deze overlast voor jullie eigen volk !!!

  • annette

    Helemaal gelijk heb je, wanneer wordt de regering eens wakker???

  • dozo

    als het dan toch eenlingen zijn, stuur die ene dan maar naar huis.

  • Elisabeth

    Heel mooi! En O zo waar!!!!!!!!

  • Elisabeth

    Wat dacht je van het grootste deel van de Nederlanders? Die dutten gewoon verder…

  • Bob van Duin

    IK ben het hier helemaal mee eens alle eenlingen die over de scheef gaan gelijk wat voor vergrijp dan ook terug sturen naar het land van herkomst Nedrlands l paspoort in nemen en voorgoed verbannen maar dat geld dan ook voor die engelsman,duitser,noor,amerikaan en ga zo maar door het enige waar je dan mee blijf zitten zijn de rotte nerlanders wat daar mee te doen die moeten hier worden berecht en veeeel strenger worden gesraft de straf maat in nederland is toch om te lachen :vb

    Mijn zoon en daarbij nog 7 anderen kinderen zijn laatst verkracht en mishandeld geestelijk ,lichamelijk enz door een Nederlander van 53 kreeg 18 maanden straf waarvan 6 voorwaardelijk en aftrek van voorarrest hij heeft 6 maanden werkelijk gezeten onze zoon heeft levenslang en die andere jongens ook de leftijden van de jongens 8 tot 15 jaar een scahde calim uit naam van de jongens werd geweigerd door de rechter de dader had geen geld … nee langere straffen en mensen uit andere landen eruit zetten gelijk welk land ook

    peter en mieke