Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

BEGIN VAN HET EIND

  • mimi

    ik heb dit jaren geleden al gezegd dat dit zou staan te gebeuren maar als je zegt wat je denkt is het meteen racisme als het over geloven gaat,

    geloven kunnen niet samen intregreren, dat bestaat niet je gelooft in het ene of in het andere, en dat staat linea reckta op elkaar, dus kan nooit samen gaan,,

    dit is pas het begin over een paar jaar ben ik een vreemde in mijn eigen land,,

  • Ingvi

    We zijn al vreemdelingen in ons eigen land. Hoe rijker we worden des te vreemder we ons gaan gedragen.

    Ik zag dit jaren, maar dan ook jaren geleden al aankomen. Hypocrisie heeft nog nooit een land, een gemeenschap of een mens verder geholpen. En wij kunnen er wat van.

    GEEN AMERIKAANSE TOESTANDEN, onze favoriete kreet. Volgens mij roept de halve wereld inmiddels: GEEN NEDERLANDSE TOESTANDEN!

  • slowhand

    25 jaar geleden was er een Iman voor de televisie die vertelde:

    “Wij moslims zullen de wereld gaan overheersen en dit zal niet lukken door te praten”

    Deze uitzending heb ik nooit meer vergeten

    Vrije westerse wereld hoedt u voor het Moslim gevaar !!!!!!

  • dozo

    schaf de religie af en gij zult geen oorlogen meer voeren……………………..

  • Elisabeth

    En laat vooral turkije toe in de EU…. NIET DUS!

  • Ingvi

    Turkije en Europa. Het is jammer dat over dat soort onzin nog gediscussieerd wordt.

    Het lijkt mij tijd om eens te gaan kijken of Zuid-Afrika niet tot de Europese Unie kan worden toegelaten. En Mexico heeft ook wel iets Europees. We komen er wel.

    NOT!