Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

je kon het verwachten

  • adri

    als we andere culturen in huis halen, dan kun je zoiets verwachten, maar ook de nederlanders die zich verlagen tot dit soort wandaden moeten we levenslang opsluiten. Maar meestal krijgen zij de beste advocaten die er in Nederland zijn, maar als een iemand met twee nationaliteiten zoiets doet, dan gelijk zijn hele familie terug naar land van herkomst, en zeker geen advocaat. Maar de regering doet helemaal niets, zij zijn verantwoordelijk, en gelooof maar niet dat dit de laatste is, Hirsi Ali en Wilders lopen gevaar.

    We hebben de laatste jaren niets geleerd, en er gaat nog meer gebeuren als we niet ingrijpen.

  • Ingvi

    Het is nu juist dit soort dom geklets waar we voor hebben te waken.

    Ooit toen Europa nog Europa was, kenmerkte Nederland zich juist door tolerantie t.o.v. andere culturen, d.w.z. andere culturen uit andere Europse landen. Het argument voor wat betreft een dubbele nationaliteit is werkelijk belachelijk. Die tweede nationaliteit kan een Engelse, Amerikaanse of welke dan ook zijn. Op het moment dat het familielid zijn van iemand grondslag wordt het land uitgezet te worden, is het moment waarop wij ons weer in Nazi-Duitsland begeven. Of was U de Joden al vergeten?

    Bij mijn weten maken Mevrouw H. Ali en de heer G. Wilders nu juist deel uit van onze overheid en proberen zij met alle gevaren die dat meebrengt nu juist WEL wat aan deze problematiek te doen.

    Spijtig genoeg zal alleen de advocatuur ons kunnen beschermen tegen een falende overheid. En ja, met de dollartekens die zij in hun ogen hebben en de arrogantie die hen kenmerkt, ziet het er somber uit.

    Alles valt of staat met het besef dat leven de enige norm en de enige waarde is die burgers en overheid hebben te volgen en te respecteren. Of kiest U voor de dood?

  • neutraal

    Ja, je kunt agressie verwachten wanneer iemand stelselmatig een bepaalde bevolkingsgroep provoceert, zoals van Gogh jarenlang heeft gedaan. Ik ben 100 procent nederlander en heb echt wel kritiek op bepaalde aspekten van de islam. Maar de toon waarop een mening wordt verkondigd vind ik net zo belangrijk als de mening zelf.

  • Elisabeth

    Tolerantie?!?!?! Dat woord moet onmiddelijk uit het woordenboek geschrapt worden. Misselijk word ik er van! Er moet nu eens een halt toegeroepen worden! En het begin is artikel 1 van de grondwet!!!

  • Ingvi

    Ik tolereer Uw mening.