Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

condoleance voor Theo en zijn familie

  • Anne Schoustra

    Wat afschuwelijk dat een briljant mens zomaar vermoord is, omdat hij open en eerlijk voor zijn mening uit is gekomen.

    De ontmenselijking van een mens, waar de dader klaarblijkelijk vond dat zijn mening wel recht tot uiten had. Ik heb geen woorden om deze afschuwelijke daad af te keuren en te verwerpen.

    Ook de islamitische wereld heeft nu verloren.

    Voor de familie en vrienden van Theo wens ik veel kracht, troost en verdraagzaamheid toe.

  • Bob van Duin

    Je moet je bijna gaan schamen dat je Nederlander bent

    Vreselijk wat er gebeurd is blijkbaar kun je in nederland je mening niet meer openlijk geven in Nederland dit deed theo ook eens of oneens is niet relevant

    we leefde toch in een vrije democratie Het wordt steeds duidelijker dat die democratie een schijnbare wordt Verschrikkelijk toch

    Ik wil alle dierbare van theo alle sterkte toe wensen de ankomende tijd en wordt het nu niet eens tijd dat we in nederland een harde vuist gaan m,aken tegen dit soort geweld anders vrezen wij het ergste en zal theo niet de laaatse zijn die geholpen word naar de andere wereld

    Peter en mieke uit Oudenbosch

  • Marco Griffijn

    Ik ben het met jullie eens, Pieter en Mieke. Ik wens de familie en vrienden van Theo van Gogh veel sterkte met dit verlies van Theo.

    Groeten,

    Marco.

  • mirre

    KOM OP ZEG, DENK NA!?!, vrije meningsuiting word nergens getolereerd ook in nederland niet, maar van gogh mag wel slecht praten over de moslims, als hij dit over bijv. het joodse volk had gedaan, dan was de regering geexplodeerd want dat kan niet. nee dat zijn zielige mensen met wat ze hebben meegemaakt in de tweede wereldoorlog, maar zij zijn “net als de gehele bevolking op de hele wereld” geen haar beter dan moslims. overal zitten rotte appels, die niet door de regering worden uitgeroeid. mensen zeggen veel zonder dat zij zich in de feiten verdiepen.

    FEITEN: -amerika heeft zomaar hiroshima gebombadeerd

    -bin laden een product van amerika net als die van irak

    -als er mensen terugmoetgen naar hun eigen land waarom is dat nooit gebeurt in amerika( land van de indianen(alochtoon in eigenland???????)). zou europa gelijk overvol zijn.

    -wat heeft nederland gedaan in suriname, indonesie, zuid-afrika.

    -wat gebeurt er nu met de palestijenen

    - is er uberhaupt verdiept in wat daar allemaal is gebuert, maar dat is niet erg. fout, net zo erg als wat er nu is gebeurt.

    alsjebleift zeg iedereen heeft een grote bek, maar nadenken word er niet gedaan. Het is gewoon simpel als een invidu zijn recht op vrijheid heeft verspeeld, dan heeft hij gewoon geen recht meer en moet zij/hij z'n straf uitzitten. zolang mogelijk en bij elkaar in de gevangenis, daar kan best twee op 1 kamer, bovendien worden ze te snel ontoerekenings vatbaar gesteld en daar geloof ik niet in. ieder beseft wat het gedaan heeft fout is, ontoerekenings vatbaar is gewoon een smoes.