Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Theo van Gogh

  • Robin

    ……………..En nu maar wachten welke vormfouten het O.M. maakt zodat deze Marokaan weer snel op vrije voeten komt.

  • Jolanda Boot

    Ja of wat een zielig verhaal hij ophangt over zielige jeugd, ze moeten hem ook afmaken, net als in Marokko bloedwraak.Robin schreef:

    >

    > ……………..En nu maar wachten welke vormfouten het O.M.

    > maakt zodat deze Marokaan weer snel op vrije voeten komt.

  • jetteke48

    Hoi Robin,laten we hopen dat er deze keer GEEN fouten gemaakt worden maar dat er een sleutel wordt verloren.De sleuten van de cel van die knakker. Ik vraag me af hoelang het nog gaat duren voordat wij Nederlandse autochtonen (wat een gezegde is dat eigenlijk) onze monden durven/mogen openmaken en kunnen zeggen wat en hoe we eigenlijk denken.Ik was altijd blij dat ik in een democratisch land leef en dat ik met mijn vrouwelijke partner hand in hand over straat kan gaan.Hoelang gaat het duren voor dat dat NIET meer mogelijk is en we worden gestenigd?? IK hou mijn mond niet dicht en ga geen scheldwoorden gebruiken als klotemarokkaan want dat helpt niet..ik denk dat we allemaal in opstand moeten komen tegen de huidige maatschappij zodat we allemaal veilig over straat kunnen.

    In mijn ogen is Theo een martelaar geworden voor onze vrijheid.

    Robin schreef:

    >

    > ……………..En nu maar wachten welke vormfouten het O.M.

    > maakt zodat deze Marokaan weer snel op vrije voeten komt.